← Terug naar mijn verhalen
Gepubliceerd op 12-05-2026

Update: De zon schijnt, alles is stabiel!

Update: De zon schijnt, alles is stabiel!

Het leven bestaat uit ups en downs, maar vandaag kies ik voor de "up"! Na mijn recente check-up op de polikliniek kan ik met een grote glimlach vertellen: het gaat hartstikke goed. Het is een heerlijk gevoel om te weten dat alles stabiel is en dat de wind voorlopig precies in de goede richting waait.

Hoe de vlag erbij hangt

De belangrijkste conclusie van mijn bezoek is dat alles lekker rustig blijft. Het traject dat ik bewandel, loopt precies zoals we willen:

Vooruitblik

Het plan voor de komende tijd is simpel: doorgaan met genieten en het goede ritme vasthouden! Over drie maanden volgt de volgende evaluatie, maar tot die tijd ga ik vooral lekker door met mijn dagelijkse dingen.

Ik voel me heerlijk ontspannen bij het idee dat alles zo goed is vastgelegd en dat ik me voor nu echt nergens druk over hoef te maken. Op naar een fantastische en zonnige tijd!